اصفهان شهر صنایع‌دستی است و نیازمند توجه ویژه است/ لزوم ایجاد نمایشگاه دائم صنایع‌دستی در اصفهان

آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در جمع هنرمندان اصفهانی، اصفهان را شهر صنایع‌دستی دانست که نیازمند توجه ویژه است.

به گزارش میراث آریا، عصر امروز ۲۴ خردادماه آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در آیین اختتامیه هفته پاسداشت صنایع‌دستی استان اصفهان با ایراد سخنانی در جمع هنرمندان گفت: خدا را شاکرم که این توفیق حاصل شد تا در حضور شما هنرمندان شرفیاب شوم و نکاتی را حضورتان عنوان کنم.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان افزود: تمایلی به تعریف از کسی ندارم، لکن وقتی آقای امیر کرم‌زاده مدیرکل جدید میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان در چند روز اول نزد من آمد متوجه شدم که او انسانی است که می‌تواند صنایع‌دستی را در اصفهان زنده کند.

او همچنین تصریح کرد: اصفهان شهر جهانی صنایع‌دستی است و نیازمند توجه ویژه است، لذا وقتی می بینم برخی هنرمندان در هنگام پیری دچار عسرت می‌شوند، ناراحت می‌شوم، لذا امیدوارم میراث‌فرهنگی اصفهان به آنها توجه ویژه داشته باشد.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد همچنین بیان کرد: امیدوارم تا با همت اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان بتوانیم نمایشگاه دائم معرفی صنایع‌دستی را در اصفهان ایجاد کنیم تا هم هنرمندان از آن بهره‌مند شوند و هم نسل‌های آینده ایرانی با هنر پدرانمان آشنا شوند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403032401350
دبیر مریم قربانی‌نیا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha